Ett inlägg tillägnat Johanna

Johanna kan du inte stanna kvar hos mig tjohej!
Jag tror jag talar för både mig och anki i detta sammanhang! många jag - like it, love it! Vi känner oss som föräldrar till en hästpojke som lyckats klara ett hinder han aldrig tidigare klarat av! Vi är stolta över din insats på ert case och vi känner oss hedrade då du går i vår klass! Vi önskar dig och din grupp lycka till med seminariena och vi kommer vara dina cheerleaders på eran 100 poängs tenta! I morgon ska Johanna visa oss sina färdigheter i beer pong oj så vi längtar! ha det kul på din lektion 9-12 Johanna! PUSS

Till Dennis: din stridspitt, ge mig tillbaka min gamla dennis!

Kommentarer
Postat av: Djurgårn

Varför fick jag vara den tjockaste? haha just kidding!

2010-02-25 @ 23:18:18
Postat av: YOhanna

hahaha emma seriöst va får du allt ifrån! haha! Jag bugar o bockar iaf! Förlåt att jag sög på beer pong!!

2010-02-27 @ 13:52:12
Postat av: Emma

YOhanna nu ska jag berätta en sak för dig! när jag var liten råkade måns slå mig med ett brändbollsträ i huvet! jag svimmade och kissade på mig. Bieffekterna av detta är den jag är idag ;)

2010-03-01 @ 01:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0