Tjena Djurgår’n här!

 

Fick den stora äran att gästblogga, hur stor denna ära är vet jag inte men de får Plattan ta och reda ut!

 

Emma har ju fått för sig att jag är ett hopplöst fall men så är inte riktigt fallet. Vad jag tror hon egentligen menar är att jag kanske inte riktigt lyckas med de jag ska göra hela tiden och att jag lite då och då kan drägla och låta ”chump” när jag hastigt försöker fånga upp det slemmet som försöker ta sig ur min mun lite snyggt, men lyckas inte så ofta. Men man kan ju inte vara bäst på allt eller hur är de….? Vilket jag absolut inte är jag är en 19 år. En klumpig stackare som inte gör mycket för världen sitter mest där hemma och pillar på tårna och tittar i taket. Djurgår´n är förstås inte mitt riktiga namn bara så att ni vet, det ligger en historia bakom det smeknamnet men de får Emma ta någon dag när hon får tid över! Annars så är jag väl den person som man hackar på, kallas för ”Teen” av Krnananic då jag är yngst av grabbarna och får även höra fetto av Emma några gånger om dagen, men vänta bara ”Payback is a bitch!” som en gammal god vän sa till mig en gång! Jag heter egentligen Mikael vilket betyder ”vem är som gud” vilket passar in väldigt bra på mig då jag anser att jag är gudalik Här kommer en lista på mina intressen:

1. Jävlas med Emma!

2. Mecka cykel med Plattan.

3. Cykla med den cykel jag och plattan Meckat med! (Obs läs tidigare inlägg, där ni ser att Plattan inte äger någon cykel! Vilket gör honom lite avis på mig!)

4. Googla!

Emma däremot har sina speciella stunder i livet då hon njuter, men de ska jag skriva mer om någon annan gång när jag får chansen och även se till att dokumentera de ordentligt! Så att ni får er en riktigt bra bild av den lite smått efterblivna Emma! Kommer bli kul vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0