What happens in the big K idag

Vad som händer in the big K idag.. jo Ankan är och shoppar killkläder! skämt och sido hon och princess tog sig nämligen en spännande resa för att storhandla mat! Annika kan nämligen inte plugga när hennes matförråd är tomt,  då blir hon psykiskt förstörd och har svårt att koncentrera sig på det egentligen väsentliga skolarbetet! Så mitt i snökaoset rider Ankan i väg på princess i solnedgången för att fylla kyl och frys! Senare på ICA Maxi fyller sedan Ankan Plankan korg efter korg så här innan alla andra får pengar och människor blir som djur!
Annat som händer i the big K är att Irma sitter hemma med huvudvärk men ska ändå ta sig i kragen och studera lite statistik då Magnus föreläsning i dag var som kinesiska för henne! Jag undrar om Djurgårn har gjort det han skulle idag och kollat upp om hans lokal är ledig till helgen så vi kan ha beerpong turnering! Plattan vet jag inte riktigt vad han har för sig men om jag ska slänga iväg en vild gissning så gissar jag på att han spelar tvspel! Lina diskar nog och Johanna kollar säkert på filmen up!
Själv tankar jag scooby doo för andra gången denna vecka och håller tummarna för att det är rätt scooby doo! Som ni märker sitter jag, idag som alla andra dagar, isolerad så min koll på vad som händer i the big K i dag är lite små kackig! Nästa gång, med handen på hjärtat, lovar jag och svär på Djurgårns namn Mikael "vem är som gud" att jag ska ta reda på fakta innan jag skriver! Egentligen skriver jag nu för att fördriva tiden tills min film är klar!
direkt från the big K tänker ta över
och jag hoppas Annika kommer hem hel från ICA Maxi

Kommentarer
Postat av: anki

haha, ankan kom hem hel dock schtekte jag med taxi. princess är numera i fara! hon står utanför maxi där man hämtar kundvagnar OLÅST :(

2010-02-23 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0