Det som hänt in the big K senaste tiden

Senaste tiden in the big K har varit svår att förstå sig på. Då den största anledningen ligger i att jag inte varit i the big K. Det jag kan läsa av facebook-bilder som lagt upp är att pappas lägenhet är förstörd vilket gör att man själ vill försvinna. Djurgårn har införskaffat sig en ny frisyr! Creds till honom! Lina har planer på att cykla till skolan och Irma jobbar på som vanligt! En stor ros till Irma btw för allt slit =)
Resten av the big K gänget gömmer sig lite men jag antar att Malin åker taxi och att Johanna matar djuren i naturen!
Mimmie är ute och åker som vanligt! vi borden nästan göra en insamling så vi kan köpa henne en egen busschaufför! Emsi har saknat sin Anki som legat hemma och varit sjuk BUHU! Men i morgon är bloggen tillbaka som vanligt! Föreläsning i morgon som jag längtar!
Fotboll en gång i veckan på onsdag mina vänner, NOTERA!

Kommentarer
Postat av: Mackan

Och mackan chillar med lite soft technomusik i solen :)

2010-03-09 @ 15:25:31
Postat av: ank

haha mackan är kung!

2010-03-09 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0